وبلاگ

مرداد ۱۰, ۱۴۰۱

کنفرانس IUPAP ICPE 2022

کنفرانس جدید IUPAP ICPE 2022در تاریخ  5-9 دسامبر به میزبانی سه کشور استرالیا- اندونزی و تایلند بصورت آنلاین

آخرین مهلت ارائه مقالات 21 آگوست

کنفرانس با عنوان :

The International Conference on Physics Education 2022

PHYSICS EDUCATION: PREPARING FOR THE FUTURE

موضوعات
روش های تحویل: چه درس هایی از COVID-19 آموخته شده است؟ کدام تجربیات را می توان با موفقیت به صورت آنلاین منتقل کرد و کدام یک نیاز به حضور چهره به چهره دارند؟ کدام فناوری‌ها برای یادگیری در آینده امیدوارکننده هستند؟
فیزیک در دانشگاه ها و مدارس: چگونه برنامه های درسی و ارزشیابی را طراحی کنیم تا نیازهای متنوع دانش آموزان و همچنین تنوع در کلاس را برآورده کنیم؟ چگونه آزمایش ها/کار عملی، حل مسئله، آموزش معلم محور، یادگیری دانش آموز محور و سایر فعالیت ها و رویکردهای آموزشی را با هم ترکیب کنیم تا دانش آموزان را برای آینده خود بهتر آماده کنیم؟ استراتژی ها و نوآوری های موفقی که دانش آموزان را در طول مسیر یادگیری خود درگیر می کند کدامند؟
اطلاع رسانی فیزیک: چگونه اثربخشی برنامه های اطلاع رسانی را اندازه گیری کنیم؟ آیا نمونه هایی از برنامه های توسعه موفق دارید؟ چگونه والدین و جامعه را در این برنامه ها مشارکت داده اید؟ مزایای رویدادهای ارتباط آنلاین چیست؟
نیروی کار و توسعه حرفه ای: چگونه تعادل بین نقش تدریس/تحقیق، متخصص تدریس، کارکنان آموزشی گاه به گاه و نقش توسعه دهندگان آموزشی تغییر می کند؟ چگونه نیروی کار را توانمند کنیم؟ آیا می توان با آموزش معلمان فیزیک پیش از خدمت و ضمن خدمت، کمبود معلمان آموزش دیده فیزیک را برطرف کرد؟
تحقیق در آموزش فیزیک: از چه روش ها و راهکارهایی برای رسیدگی به مسائل و نوآوری در آموزش فیزیک استفاده می کنید؟ چگونه به دانش آموزان انگیزه و مشارکت دهیم؟ برخی از سیستم های مدل یادگیری STEM برای ترویج تفکر خلاق و انتقادی در بین دانش آموزان چیست؟
موضوعات خاص: نجوم، مکانیک، مکانیک کوانتومی، الکترومغناطیس، تاریخ و فلسفه فیزیک و غیره.
کارگاه های کشور میزبان: سه کشور میزبان، استرالیا، اندونزی و تایلند کارگاه هایی را به زبان خود پیرامون موضوعات مورد علاقه جامعه آموزش فیزیک برگزار خواهند کرد.
کنفرانس زنان در فیزیک ICWIP