المپیاد بین المللی IGO لندن

المپیاد بین المللی گرینویچ (IGO) یک المپیاد است برای دانش آموزان 13-18 سال که توسط مدرسه گرامر شمال لندن برگزار و میزبانی می شود.از اهداف این المپیاد کمک به دانش‌آموزان در یادگیری بیشتر و کشف روش‌ها، تکنیک‌ها و توسعه مواد و همچنین کسب تجربیات جدید از طریق کار مشترک با دیگران است.  این المپیاد در زمینه های مختلف می باشد.

موسسه اندیشه های خلاق جوان آریایی نماینده IGO  در ایران است . دریافت پروژه های دانش آموزان و انتخاب آن ها جهت شرکت در المپیاد IGO توسط این موسسه انجام می گیرد. 

علوم محیطی شامل اکولوژی، زیست شناسی، فیزیک، شیمی، علوم گیاهی، جانورشناسی، کانی شناسی، اقیانوس شناسی، لیمنولوژی، خاک شناسی، زمین شناسی و جغرافیای فیزیکی، و علوم جوی، مطالعه محیط زیست و حل مشکلات زیست محیطی.

ساخت فیلم کوتاه

پروژه های هنری 

عکاسی

نویسندگی خلاقانه

پروژه های مهندسی در موضوعات زیر قابل انجام است. هدف این پروژه ها یافتن راه حل های عملی برای مشکلات جهان و جستجوی راه های فناوری است که می تواند برای حفظ پایداری جهانی مورد استفاده قرار گیرد.

مباحث علوم اجتماعی

کنترل سخت افزار: ایجاد نرم افزار کنترل یا همکاری با یک دستگاه الکترونیکی/مکانیکی.

و رشته های مختلف دیگر

مراحل شرکت در المپیاد هر دوره:

  •  تکمیل فرم ثبت نام
  • ارسال پروژه های خود در یکی از زمینه های تحقیقاتی بالا

مهلت ارسال پروژه ها در هر دوره با توجه به تاریخ اعلام شده از سوی IGO می باشد

پروژه های دریافت شده پس از تایید با فرمت خاص و مورد قبول المپیاد باید تنظیم گردد. هزینه ثبت نام  کشوری و بررسی مقالات به ایمیل ثبت نام شدگان ارسال می گردد.

  • هزینه ثبت نام:این هزینه ها بر اساس شرکت بصورت آنلاین و یا حضوری متغیر بوده که در اینجا قابل مشاهده است

این مسابقه به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد. تمامی شرکت کنندگان باید به زبان انگلیسی مسلط باشند و تمامی مطالب باید به این زبان ارائه شود. همه دانش آموزان و مربیان شرکت کننده ملزم به پیروی از قوانین و دستورالعمل های به اشتراک گذاشته شده توسط برگزار کننده رویداد هستند. شرکت کنندگان باید یکی از دسته بندی های اعلام شده توسط برگزارکننده را انتخاب کنند و مطمئن شوند که پروژه آزمایشی و تحقیقاتی آنها در آن دسته بندی خاص قرار می گیرد. شما باید روش علمی را در طول پروژه تحقیقاتی خود دنبال کنید. IGO پروژه هایی را که نمایش، توضیح مفاهیم، ​​مدل ها یا کیت هستند نمی پذیرد. اگرچه پروژه تحقیقاتی شما ممکن است بخشی از یک مطالعه بزرگتر باشد که توسط دانشمندان حرفه ای انجام شده است، شما فقط می توانید از بخشی از مطالعه استفاده کنید که به طور فعال در آن شرکت داشته اید. همه شرکت کنندگان باید یک ثبت نام آنلاین انجام دهند و مدارک مورد نیاز را با استفاده از وب سایت IGO ارسال کنند. همه شرکت کنندگان باید توسط یک سرپرست بزرگسال همراه باشند. برای تکمیل مراحل ثبت نام آنلاین، دانش آموزان باید یک چکیده و همچنین یک نسخه از مقاله تحقیقاتی خود را ارسال کنند. قبل از زمان داوری، نسخه هایی از خلاصه پروژه در اختیار داوران IGO قرار خواهد گرفت. همه دانش‌آموزان موظفند کپی‌های خود را از مقاله پژوهشی، مجله پروژه و سایر مطالب خود تهیه کنند، زیرا ممکن است در طول مسابقه مفید باشند. نمایش چنین مطالبی اجباری نیست، اگرچه اکیداً توصیه می شود. از هر پروژه در حال انجامی برای شرکت در IGO 2022 استقبال می شود. فقط از جدیدترین تحقیقات برای ارزیابی پروژه استفاده خواهد شد. صفحه نمایش باید شامل جدیدترین تحقیقات و همچنین مقایسه آن با داده های قبلی باشد. برای برنامه های چند ساله، دانش آموزان باید یک نسخه از فرم ادامه پروژه را تکمیل و ارسال کنند. همه اعضای تیم باید به طور کامل درگیر پروژه باشند و از همه بخش‌های آن دانش عالی داشته باشند. تلاش های هماهنگ همه اعضای تیم با استفاده از معیارهای داوری برای پروژه های تیمی ارزیابی می شود.

الزامات نمایش پروژه در مکان:

الزامات نمایش تابلوی نمایش پروژه شما نباید از اندازه های ذکر شده در زیر تجاوز کند.

ارتفاع: 125 سانتی متر عرض: 140 سانتی متر

حداکثر اندازه نمایش پروژه ذکر شده در بالا شامل تمام مواد و تجهیزات مورد استفاده برای ارائه پروژه های شما می شود، به عنوان مثال، صفحه نمایش، مدل ها، کیت ها و دستگاه ها. IGO برای هر پروژه یک میز و دو صندلی ارائه خواهد کرد. دانش‌آموزان باید پروژه‌های خود را با استفاده از تابلوی نمایش سه‌گانه ارائه‌شده توسط IGO، که باید روی میز ارائه‌شده قرار داده شود، نمایش دهند. به شرکت کنندگان اکیداً توصیه می شود که با آمادگی کامل به رویداد بیایند و اطمینان حاصل کنند که تمام مواد نمایشی آنها در اندازه های توصیه شده از قبل چاپ شده است.