وبلاگ

خرداد ۱۲, ۱۴۰۰

نهمین دوره PYNT/IYNT 2021

دو تیم شرکت کننده از ایران به نام های Iran Innovative Researchers و Iran Valeh  در این دوره مسابقه آنلاین IYNT 2021  قزاقستان شرکت کردند . کلیه تیم های شرکت کننده 13 تیم بودند.

از بین9 تیم اول که به مرحله نیمه نهایی رسیدند سه تیم بلغارستان، رومانی و نیوزیلند به مرحله فینال راه پیدا کردند که تیم اول برنده برنده ها اعلام شد با مدال طلا و تیم دوم رومانی برنده مدال طلا و تیم سوم نیوزیلند برنده مدال نقره گردیدند. 6 تیم باقیمانده مرحله نیمه نهایی برنده مدال برنز شدند و به کلیه شرکت کنندگان گواهینامه حضور اهدا شد.

نتایج کلیه مراحل

ویدیوی فینال در یوتیوب

ویدیوی مراسم اختتامیه

——————————————————–

توجه: به علت شیوع کرونا مسابقه در قزاقستان بصورت آنلاین برگزار می گردد. اطلاعات کامل به نقل از سایت IYNT:

The continued COVID-19 pandemic disrupts the plans for a safe and predictable IYNT 2021 in Almaty, Kazakhstan. Although a recovery to more normal conditions of travel and face-to-face meetings is possible for the dates in November, the organizers lack evidence to consider such a plan reliable. Shifting the dates of the IYNT 2021 so late in the year would further disrupt annual cycles of the IYNT 2021 and the IYNT 2022, and disrupt preparations of our participant teams. Hosting a safe IYNT 2021 is a core priority for its organizers and participants.

Our aim is to conclude this difficult year with the 9th IYNT 2021 adapted to the pandemic situation. The 9th IYNT 2021 will take place on Discord platform on August 11—15, 2021, similarly to the 8th IYNT 2020.

Registration deadline: July 28, 2021
Payment deadline: July 28, 2021
Team fee: 380.- EUR per Team (6 students and 2 team leaders)
Dates of the IYNT: August 11—15, 2021

برنامه کارگاه آمادگی جهت شرکت در مسابقه IYNT 2021:  

از 29 تیر لغایت 18 مرداد 1400 در دو نوبت صبح و بعد ازظهر: ساعت 10-12 و 18-20

کارگاه جهت سوالات شیمی- فیزیک و زیست با مدرسین مربوطه برگزار می گردد.

علاقه مندان پس از تکمیل فرم ثبت نام اطلاعات تکمیلی را دریافت می کنند .

کلیه اطلاعات مرتبط با تیم های ثبت نام شده در نهمین دوره و برندگان جوایز این دوره در اینستاگرام موسسه

———————————————————————————————————————————-

نهمین دوره IYNT2021 در آلماتی قزاقستان در تاریخ 8-15 آگوست 2021 (18-24  مرداد 1400) برگزار می گردد.

مرحله پایانی مسابقه آنلاین داخلی PYNT 2021 در بین برگزیدگان : نوزدهم فروردین  1400

علاقه مندان می توانند در قالب  تیم های 3 تا 6 نفره و یا انفرادی و رده های سنی مختلف 10-12 سال (این بخش جدید وارد شده است و صرفا در مرحله کشوری ارائه می شود و اعزام در این سطح صورت نمی گیرد) و 12-16 سال ، در مسابقه PYNT 2021 به رقابت بپردازند. مسابقه در دو بخش فارسی و انگلیسی برگزار می گردد و شرکت کنندگان فقط می توانند در یک بخش شرکت کنند که در فرم ثبت نام باید مشخص گردد.

مهلت ثبت نام : پایان آبان 1399  به همراه تکمیل و ارسال فرم ثبت نام به همراه تصویر شناسنامه (هر نفر جداگانه)

تیم های مناطق محروم به صورت رایگان ثبت نام می شوند. در صورت معرفی و کمک به شرکت یک تیم از مناطق محروم ، تیم معرف مشمول تخفیف در ثبت نام می شود.

مسائل IYNT/2021به زبان انگلیسی

مسائل IYNT/PYNT 2021  به زبان فارسی

برگه امتیازات داوران  PYNT Score Sheet

با توجه به شیوع کرونا ویروس ورعایت پروتکل های بهداشتی، برگزاری دوره های مقدماتی مرتبط با برنامه های این مؤسسه بصورت آنلاین و مجازی می باشد. علاقه مندان با ارسال فرم ثبت نام و انتخاب یادگیری  آنلاین می توانند در این دوره کارگاه ها شرکت کنند.

برنامه کارگاه های مقدماتی مرتبط بامسابقه PYNT/ IYNT شامل کار گاه های شماره 1، بخشی از سرفصل های شماره 2 و کارگاه شماره 3 می باشد. مدرسین از گروه های همکار با موسسه در شهر های مختلف از طریق نمایندگی ها برگزاری کارگاه ها را به عهده دارند و هزینه کارگاه ها متناسب با تعداد شرکت کنندگان  به هر گروه ثبت نام شده توسط این مدرسین اعلام می گردد.

برنامه کارگاه های مقدماتی مرتبط بامسابقه PYNT/ IYNT

شرکت کنندگان در هر مرحله گواهینامه بین المللی دریافت می کنند.

جوایز ویژه در مرحله نهایی  مسابقه:

  • اهدای مدال های طلا و نقره و برنز
  • چاپ گزارش عملکرد تیم ها در خبر نامه های داخلی و خارجی
  • چاپ مقالات برگزیده در ژورنال بین المللی IJYSR
  • شرکت رایگان بهترین مقالات  در مسابقه مقاله نویسی

کارگاه های نهایی IYNT 2021

کارگاه های نهایی در دو مرحله برگزار می گردد مرحله اول از تاریخ 10 اردیبهشت تاپایان اردیبهشت و مرحله دوم از تاریخ 2 لغایت 11 تیرماه 1400

علاقه مندان می توانند در این کارگاه ها شرکت کنند . 6 نفر برگزیده جهت شرکت در مسابقه IYNT 2021 ثبت نام می شوند. کلیه شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره دریافت می کنند و در پایان مقالات آن ها برای چاپ در ژورنال های بین المللی و شرکت در مسابقه مقاله نویسی انتخاب می گردد و به سه مقاله برتر مدال های طلا و نقره و برنز اهدا می گردد.

برنامه کارگاه IYPT IYNT 2021

با توجه به برنامه های امتحانات پایان سال تحصیلی برنامه فوق از تاریخ 17 اردیبهشت به بعد جهت شرکت کننده های IYNT 2021 قابل انتقال به تاریخ های مورد تفاهم شرکت کننده ها می باشد.

 نهمین دوره مسابقه IYNT  در تاریخ 17-24 مردادماه 1400 در آلماتی قزاقستان برگزار می گردد .در صورت ایجاد محدودیت مجدد سفر در تاریخ ذکر شده به دلیل شیوع کرونا این مسابقه آنلاین بصورت رسمی برگزار می شود.

 

مؤسسه اندیشه های خلاق, مسابقات IYNT/ PYNT