وبلاگ

مرداد ۲, ۱۳۹۹

چهاردهمین دوره مسابقهPYPT

چهاردهمین دورهIRAN IYPT/ PYPT بصورت آنلاین با همکاری مشترک موسسات اندیشه های خلاق جوان آریایی و علم و فن ادیب با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد در سال 1400

هر تیم در مسابقه کلیه نقش های OPP، Rep و Rev را می پذیرد. طبق قوانین مسابقه در طول هر مرحله هر یک از اعضای تیم نمی تواند بیش از دوبار نقش بپذیرد و هر نقشی را در کل مسابقه فقط یک بار می پذیرد. اگر تیم ها خودشان این نکات را توجه نکنند در هنگام محاسبه امتیازات برای آن ها پنالتی در نظر گرفته می شود. طبق قوانین بین المللی هر تیم با یک سرپرست که الزاما باید نقش داوری را هم بپذیرد شرکت می کند . این سرپرست داور ها تیم خود را داوری نمی کنند. در هر اتاق حداقل یک داور مستقل نیز حضور دارد.

شرایط ثبت نام : تکمیل و ارسال فرم ثبت نام توسط فرد شرکت کننده به صورت انفرادی ( فرم گروهی پذیرفته نیست). جهت شرکت در مسابقه تشکیل تیم 4 تا 6 نفره رده سنی 15-19 سال و یا بصورت انفرادی. 

پایان ثبت نام: پایان آبان 1399

آخرین مهلت ارسال چکیده:   20 بهمن 1399

تیم های مناطق محروم به صورت رایگان ثبت نام می شوند. در صورت معرفی و کمک به شرکت یک تیم از مناطق محروم ، تیم معرف مشمول تخفیف در ثبت نام می شود.

تاریخ مسابقه: 26 و 27 فروردین 1400

برنامه کارگاه های مقدماتی چهاردهمین دوره مسابقه PYPT

لطفا قبل از ثبت نام قوانین مسابقه را بدقت مطالعه فرمایید و با آگاهی کامل از روش اجرا و انتخاب تیم ها در مسابقه شرکت کنید. جهت ثبت نام هر نفر از طریق فرم ثبت نام ثبت نام را انجام می دهد و ثبت نام های گروهی پذیرفته نمی شود. ارسال تصویر شناسنامه از طریق ایمیل الزامیست. کلیه فیلدهای فرم ثبت نام باید تکمیل گردد در غیر این صورت فاقد اعتبار است. در بخش توضیحات می توانید نام تیم و گروه خود را نیز معین کنید. توجه داشته باشید که در صورت انصراف پس از ثبت نام هیچگونه هزینه ای مسترد نمی گردد

کارگاه های مقدماتی مسابقه:

  • شرکت در کارگاه های مقدماتی و اختصاصی آنلاین ( این دوره ها اختیاریست)

جوایز IRAN IYPT/ PYPT 2021

اهدای مدال و گواهینامه بین المللی به همراه جوایز نقدی

  • مدال طلا ، نقره  و برنز
  • اهدای گواهینامه بین المللی به کلیه شرکت کنندگان
  • چاپ مقالات برگزیده در ژورنال های بین المللی
  • اهدای جایزه به بهترین و خلاق ترین حل مساله

کارگاه های نهایی IYPT 2021

کارگاه های نهایی در دو مرحله برگزار می گردد مرحله اول از تاریخ 10 اردیبهشت تاپایان اردیبهشت و مرحله دوم از تاریخ 2 لغایت 11 تیرماه 1400

برنامه کارگاه IYPT IYNT 2021

علاقه مندان می توانند در این کارگاه ها شرکت کنند . 5 نفر برگزیده جهت شرکت در مسابقه IYPT 2021 ثبت نام می شوند. کلیه شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره دریافت می کنند و در پایان مقالات آن ها برای چاپ در ژورنال های بین المللی و شرکت در مسابقه مقاله نویسی انتخاب می گردد و به سه مقاله برتر مدال های طلا و نقره و برنز اهدا می گردد.

 34 امین دوره مسابقه IYPT  در تاریخ 16-23 تیر ماه درKutaisi University   گرجستان برگزار می گردد که  کشورهای زیر در این مسابقه ثبت نام کرده اند. بنابر بازدید رئیس مسابقه Dr Martin Plesch  این دانشگاه تمام استاندارهای لازم جهت برگزاری این مسابقه را دارد. در صورت ایجاد محدودیت مجدد سفر در تاریخ ذکر شده به دلیل شیوع کرونا این دانشگاه آمادگی خود را برای برگزاری مسابقه آنلاین نیز اعلام داشته و از نظر رئیس مسابقه IYPT بصورت رسمی اعلام شده است.


فرم های مرتبط با چهاردهمین دوره مسابقه PYPT را از اینجا دانلود کنید:

  IYPT /Effective parameters in different Roles

https://stemfellowship.org/iypt-2021-references/

فیزیکدانان جوان IYPT/PYPT